czwartek, 11 sierpnia 2011

Prezent niespodzianka


Dostawanie prezentów jest czymś bardzo przyjemnym, jednak ich dawanie moze być jeszcze przyjemniejsze. Zwłaszcza prezentów niespodzianek. Uwielbiam ten dreszczyk emocji kiedy wpadnie mi w oko jakaś rzecz z myślą o kimś bliskim. Dzisiaj właśnie przyszła ta chwila. Przechodziłam obok sklepu i zobaczyłam koszulkę, która od razu mi się spodobała. Miałam przeczucie, ze mojemu narzeczonemu tez przypadnie do gustu. Więc bez chwili wahania wybrałam rozmiar i ją kupiłam. Będąc juz w domu przygotowałam kartkę z dedykacją i połozyłam wszystko w widocznym miejscu - tak aby mógł ją zobaczyć, gdy wróci do domu. Najprzyjemniejsza jest dla mnie ta chwila oczekiwania na powrót i reakcja, gdy zobaczy prezent niespodziankę. Bardzo lubię ten pytający wzrok i uśmiech na twarzy, które sprawiają, ze po moim ciele rozpływa się przyjemne ciepełko ...

Dawanie prezentów jest czymś co z pełnym przekonaniem mogę zaliczyć do wyjątkowych chwil przynoszących szczęście.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz